Retouren Voorwaarden

Als u een artikel wil terugsturen of een artikel wenst te ruilen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dit kunt doen. Ook wanneer u een beschadigd - of een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen.

- Verkeerd geleverd artikel of beaschadigd
Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur of beschadiging bevat (door transport of productie) dan kunt u dit uiteraard gratis retourneren of ruilen.

Stap 1: We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice via e-mail: info@az-home.nl of gebruik de Retouraanvraag
Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke originele en beschermende verpakking
Stap 3: Vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending te kunnen verwerken.
Stap 4: U ontvangt van ons een bevestiging met een retournummer en ophaal datum via ons transport.

- Terugsturen binnen de 30 bedenktermijn
Mocht de aankoop niet bevallen dan mag deze ongebruikt en in originele verpakking gratis terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden. 

- Wanneer mag u terugsturen:​​​ 
- Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat
- Het artikel is niet gebruikt
- Het artikel zit in de originele en beschermende verpakking

- Let op: Kosten voor de retourzending zijn voor AZ-Home.

- Wanner krijg ik mijn geld terug als mijn bestelling retourneer?
Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, controleren wij deze zo snel mogelijk. Bij goedkeuring ontvangt u van ons  binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag van het artikel terug te storten.