Retouren Voorwaarden

Als u een artikel wil terugsturen of een artikel wenst te ruilen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dit kunt doen. Ook wanneer u een beschadigd - of een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen.

- Verkeerd geleverd artikel of beaschadigd
Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur of beschadiging bevat (door transport of productie) dan kunt u dit uiteraard gratis retourneren of ruilen.

Stap 1: We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice via e-mail: info@az-home.nl of gebruik de Retouraanvraag
Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke originele en beschermende verpakking
Stap 3: Vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending te kunnen verwerken.
Stap 4: U ontvangt van ons een bevestiging met een retournummer en ophaal datum via ons transport.

- Terugsturen binnen de 30 bedenktermijn
Mocht de aankoop niet bevallen dan mag deze ongebruikt en in originele verpakking op eigen kosten binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden. 

- Wanneer mag u terugsturen:​​​ 
- Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat
- Het artikel is niet gebruikt
- Het artikel zit in de originele en beschermende verpakking

- Let op: Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat AZ-Home niet aansprakelijk kan worden gehouden voor het beschadigen of zoekraken van uw artikelen tijdens de retourzending.

- Wanner krijg ik mijn geld terug als mijn bestelling retourneer?
Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, controleren wij deze zo snel mogelijk. Bij goedkeuring ontvangt u van ons  binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag van het artikel terug te storten.